Onverwacht bezoek…

1980-visiteTja… en dan dénk je alles wat ooit van Lenny Kuhr werd uitgebracht wel gezien te hebben. Nee hoor! Duikt er opeens deze single uit 1980 op: ‘Visite‘/’Een Woord’ (CNR 141.603) maar dan geperst in Duitsland! Met een compleet andere cover dan de Nederlandse persing. En in plaats van ‘Les Poppys’ heten ze nu ‘The Poppys’. Wie kan hier meer over vertellen? Werd de single ook écht in Duitsland uitgebracht? Of was het een extra persing voor Nederland?

visite

3 thoughts on “Onverwacht bezoek…

  1. wat leuk, dit weer! weet verder helaas geen antwoord op de vragen…..zat te denken; misschien willen Rob of Lenny je er wat meer of vertellen..of wellicht zijn er toch fans die er meer van weten.in elk geval; het ziet er erg leuk uit! groetjes, charlotte

  2. K weet wel, dat ik 2 jaar in Duitsland gewerkt heb op de boot Maria Laach, die voerde tussen Trier en Coblenz. In mijn vrije tijd droeg ik een groen t shirt met de naam Lenny. k had ook mijn muziek bij me. die werdt vrijdag,s en zaterdag,s gedraaid. k was de gangmaakster in hotel Klotte (3 kilometer vanaf Cochem). met de wijnfeesten zongen we uit volle bost (ik begon) Wirr lieben nurr die Lenny Kuhr! heel misschien liggen daar een paar tips??Dikke knuffel Debbie

Reageer

